marți, 30 decembrie 2008

ganduri...



De multe ori ..de atunci..m-am gandit, cum ar fi daca ti-as putea vorbi..ce ti-as spune oare?..Ooo..atat de multe..si defapt ..mai nimic..ce as putea sa-ti spun de fapt..decat marele TE IUBESC si indureratul IARTA-MA?....Stii ca nu asa am vrut sa se intample..atat de mult am visat la tine..si atat de multe lacrimi am varsat pentru tine..de bucurie imensa inainte..si o durere de nedescris dupa...si debia acum..imi dau seama ..ca daca iti vorbesc,poate am sa-mi usurez putin sufletul care si asa mi e greu ..si chiar nu m-am gandit sa incep sa ma lamentez,sau sa iti spun how much it hurts..stii deja..pur si simplu

..iar tu cred ca "somewhere over the rainbow"..

te pup

3 comentarii:

dodoiasi spunea...

Si, doar ti-am spus ca ingerii exista... Cu siguranta e acolo, stand pe un nor comfortabil privindu-te si, din cand in cand, mai vine usor prin preajma-ti, lasand o urma fina de parfum. Sa nu te opresti din a-i vorbi, pentru ca te asculta si te ajuta cand poate. Doar sa crezi in asta...

Romanita spunea...

incerc sa intzlege de ce dar nu pot....poate cred ca atunci cand exista cuvinte intre doi oameni totul trebuie sa mearga bine si nimic nu se pierde

Romanita spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.