joi, 28 august 2008

alo? cu ..mine va rog.....

Long time no seeing..nu?! :) Nu ca nu as fi avut timp sa scriu,sau chef sau chiar inspiratie..Doar ca...pur si simplu am asteptat..am asteptat sa-mi dau dreptate in anumite chestiuni..totusi..Dar,se pare ca am o mega gaura in cap in loc de creier..Da! Nu stiu cum naiba se face dar mi-a pierit complet intuitia(care si asa era intr-un stadiu avansat de "putrefactie")...Ori e o linie continua in capul meu.ori viata asta este o curva cu diploma..Scumpa tare a ajuns..PREA..parca pentru mine..
Bine,incapatanarea mea, de cele mai multe ori ..recunosc..e dus la extrem(intr-atat de tare incat nu mai am urechi sa aud alte voci care,cu jumatate de gura recunosc..adevarul adevarat au grait)
O buna prietena mi-a zis(si nu o data)-mai devreme sa mai tarziu,lucrurile se aseaza..Mda..s-au asezat extrem de confortabil ..Eu inca le astept pe la mine..am si renovat in apartament..mediu propice pentru musafiri asteptati... Sau..e prea mare dezordinea.....Whatever!!!! I don't give a fuck!
Cand draq am sa ma laud mie.." ai avut dreptate?????????"
Mai insist cu discutiile interioare...

Un comentariu:

Rox spunea...

toate se aseaza in timp..si nu numai..Se sedimenteaza acolo..undeva..in locul acela incert din noi..purtator de suflet..si mai uitam de ele...Dar raman..ale noastre...bune sau rele..ne apartin!
Ca experiente de viata care ne calesc..si tot "merita" sa le traim..Insa ..nu sa ne raportam la ele..ci doar sa trecem peste cele mai putin placute..si sa luam din partea buna..( care-o fi:P) In fine...nu-ti bate capusorul ala cu ce-a fost..Si nu ti-l bate nici cu ce va veni...:)) Curg pe banda..draga mea...si le trecem pe toate in .."arhiva":D...tare te mai pup..Mai scrie..ca scrii bine..>:D<