marți, 9 septembrie 2008

buna dimineata!


..Cineva mi-a zis ca blogul e foarte ok ..numai ca e cam..trist.Si ma gandeam..ei cum naiba totusi..?!!Nu ma regasesc in persoana aia pesimista si care vede doar o super "black hole"" in viata ei(chiar daca asa reiese pana acum din tot ce am scris:D)..Tot ce adunat aici.....e de fapt o lungaaaaa insiruire de sentimente si dezamagiri pe care numai aici le-am putut "striga"fara sa deschid gura..


Dar sunt si atat de multe lucruri care ma intregesc si de care ,recunosc,sunt dependenta:P

De exemplu(si Romanitzo,sunt complet in asentimentul tau:)..fara iubire nu pot..Ei bine,da! Addicted to loveeeeeeeeeee...:P

Muzica!Oooo da..cel mai bun mod de a exprima si in acelasi timp de a interpreta
diverse stari si trairi..Viata in general ar fi,pentru mine cel putin,lipsita complet de culoare fara muzica(..pot pune si poezia va rog?:D)

Prietenii! pai da...suntem inconjurati in viata de zi cu zi de o multime de oameni...dar cine are intr-adevar prieteni..sa si-i tina aproape..e mare lucru sa poti spune cuiva "prieten"..mare lucru..

Optimismul! .cum altfel am trece peste toate shiturile zilnice,nervii si angoasele stranse vrand-nevrand?pai..cu ajutorul umorului,al increderii ca poate maine va fi mai bine,si a bunei dispozitii.

..Si ar mai fi multe..si nu neaparat in ordinea in care le-am scris mai sus.

De ce am scris despre asta ?..Nu stiu..Sunt bine dispusa..

THANK U! dada...U!:P







Un comentariu:

Romanita spunea...

sincer Cris nu stiu unde vad ei tristetzer in blogurile noastre! nu vad ca sunt roze???
ei asta e oameni buni ..."suferim"...si nu vrem sa ma distrugem voua creierii cu problemele noastre asa ca preferam sa le scriem...cel putzin eu asa fac!
iubirea asta e un intreg sir de suferinte pe care prefer sa nu-l traiesc cateodata; in restul timpului e "superb"!