luni, 29 septembrie 2008

alba-neagra

Cam asa e viata..cam asa joaca..si sa ridice mana cine nu a avut parte de "surprize"de genul asta din partea ei..si daca totusi cineva nu a avut..ori a fost norocos ,ori n -a trait deloc..who knows..
Soarta..crede cineva in destin?ce e ala ?..un plan bine definit..?un sir de etape in viata prin care trecem ca sa ajungem"acolo"?..sau doar un hazard,un amalgam de intamplari si situatii ,in functie de care luam anumite hotarari..si spunem sec"asa e soarta"?
Se spune ca cele mai importante lucruri care vin in viata nu sunt planuite..Asa e.Vin complet pe nepregatite..si te iau intr un vartej turbulent..care iti ameteste viata si sufletul...si care,pe cat e de infricosator pe atat de placut ..si chiar daca nu stii ce e..te lasi purtat asa...sperand doar ca...o sa fie bine.
Nici macar nu mai stiu ce sa scriu..

2 comentarii:

Mills spunea...

Eu zic toti am avut parte de "surprize"... cine spune ca nu... ori minte, ori e incredibil de superficial si nici macar nu a bagat de seama! in ceea ce priveste soarta, eu ti-am mai spus, cred ca e opera celor puternici si scuza celor slabi! Dar poate ma insel...who knows?... Oare, daca lucrurile importante ar veni exact atunci cand le dorim nu le-am minimaliza importanta??? oare nu sunt ele importante pentru ca sunt mult dorite sau extrem de neasteptate???
Nu ma lua in seama!
Doar un GAND...

Mills spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.