sâmbătă, 21 iunie 2008

pai nu?!

poftim..mi-am facut blog domle...de ce?pai..pentru simplu fapt ca vreau sa scriu(am uitat de placerea asta a mea acum ceva vreme.si am inceput sa ii resimt lipsa).Acum,ce e de mentionat din start e ca ,daca cumva cineva ajunge ""around " si da cu ochii cu" mine..si ale mele"(sugestiv afisat mai sus) sa renunte de pe acum la asteptari marete vizavi de ce o sa scriu aici de astazi inainte(ma rog..poate am sa zic la un moment dat si niste chestii de am sa ma dau pe spate si pe mine dar mai intai sa ma obisnuiesc cu ideea ca voi scrie ..cui? mie si tuturor celor care isi vor pierde poate timp pretios citind de mine.si ale mele)

Acestea fiind zise,si luand in considerare faptul ca pe moment sufar de o mare lipsa de idei si mai ales concentrare..

Niciun comentariu: