joi, 26 iunie 2008

paradoxuri

caldura mare mon cher...o zi in care iti fierb creierii in cap si nu mai stii ce sa faci sa te racoresti putin..urasc caldurile astea,ma fac sa ma simt rau si fizic si psihic..paradoxul e ca imi place la nebunie sa lenevesc pe plaja,sa stau ca racul la soare..soare-caldura..ei cum naiba?!..
Mda,exista multe paradoxuri in fiecare dintre noi,atat de ordin intern cat si extern.Si eu le gasesc la mine ,daca stiu sa le caut suficient..sau doar sa fiu atenta .. exemplu cretin ,dar elocvent in contextul asta:ma amuza bancurile porcoase si in acelasi timp ma 'ating'versurile lui Minulescu.Hmm..inseamna ca am ceva deviatii de ordin comportamental?..Nu cred(sau cel putin nu atat de mari incat sa nu ma incadrez in normalitate)..sunt doar o persoana pe care nu multa lume a reusit de fapt sa o cunoasca(paradoxul aici..si e interesant de mentionat...e ca majoritatea considera ca ma cunosc..HA!)..nu judeca dupa aparente..ohoo si cat e de adevara!,dar oare se stie pe deplin lucru asta de fiecare dintre noi?imi permit sa ma indoiesc de asta si in acelasi timp sa ma inclin in fata persoanelor care au invatat asta .
Si totusi ma consider o norocoasa.Am si am avut persoane care mi-au fost alaturi in multe momente cand aveam nevoie de cineva..oricine..langa mine(si aici as putea intra intr-un subiect despre care as vorbi foarte mult-increderea...dar am sa il las pe data viitoare).Si datorita prezentei acestor persoane,incerc si acum sa atenuez, sau chiar sa anulez 'bagajul' pe care l-am acumulat ,de la unii sau altii, din lucruri sau vorbe care au durut mai mult sau mai putin.
Si da,persoanele de care vorbesc stiu ca ador zapada,dar ca mi-e frica sa nu alunec si sa-mi rup ceva oase,ca imi plac florile,dar ghivecele nu rezista in casa mai mult de 2 saptamani,ca imi doresc sa conduc masina,dar nu mi-am scos permis pana acum(si aici mentionez:sunt putine persoane care stiu de fapt motivul care m-a oprit pana acum),ca imi respect si apreciez prietenii ,la fel ca si prieteniile dintre alte persoane,si ca prefer sa ies eu aia dezamagita decat sa' stric'o relatie cladita in timp...si lista ar putea continua..
Paradoxal,mi-ar trebui o zi intrega pentru a scrie pe tema asta.
Evident,dupa ziua calduroasa de astazi,stau cam prost cu concentrarea
Concluzia:..nu am gasit-o inca :)

Un comentariu:

Romanita spunea...

iubita mea cristina, da ti-ai facut mama blog de memorii nebune si mie nu-mi spui? da ma lasi asa in ceatza ca sa mor de plictioseala in aceasta tara "frumoasa" si unde toata lumea se uita la mine ca la avioane?? iubita in mod oficial pot spune ca is cea mai frumoasa feeie din oras:))=))) si asta a fost visul meu nesperat:)))....fata pe bune daca nu iti duc dorul tare tare si iti spun asta dupa mai ulte pahare de redbull:))